tisdag 23 augusti 2011

Anime Paper Toys. =D

Tjena det var ett litet tag sen jag skrev här, så jag tänkte det är väl tid för en liten uppdatering.

Adam har flyttat, så nu bor han ca 50 meter från mig xD.
Han har skaffat hund, en blandras hane, Schäffer och Rottweiler. blir 10 månader nu på måndag =).

Har börjat göra Anime Paper Toys. tar ca 1 timme per figur. har gjort 15 st figurer sammanlagt än så länge. Började göra dom fredag/lördag. Här har ni dom jag gjort hittills i ordningen som jag gjorde dom. =D

1. Shimura Danzō  (Naruto)

 2. Hōzuki Suigetsu (Naruto)

 3. Pyramid Head (Silent Hill)

4. Pein (Naruto)

5. Enma Ai (Jigoku Shoujō/Hell Girl)

 6. Konan (Naruto)

 7. Totoro (Tonari no Totoro)

 8.Tobi (Naruto) 

 9. Menma (AnoHana)

 10. Cloud (Final Fantasy)

 11.Zetsu (Naruto)

 12. Kakuzu (Naruto)

 13. Hidan (Naruto)

 14. Happy (Fairy Tail)

 15. Chuck Norris


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar