fredag 26 november 2010

Helg

Då börjar helgen då =). Skönt!

I onsdags och torsdags så hade man ryggont så då var man inte på praktiken.
Idag så var jag på praktiken, det var min sista dag idag. Fick göra det vanliga, men jag tog det lite lugnare idag med tanke på ryggen.
Jag fick en fredagsmys när jag gick därifrån, i den så var det en 1,5l Coke, en påse OLW Sourcream & Onion, en Tuttifrutti Passion, en Gott & Blandat Surt, en påse "Jätte Salt" och sist men inte minst en påse Gräddkola =D.

Sen när man kom hem så tjorvade datorn, så det tog evigheter att få igång det men tillslut efter ngr timmar så gick den igång.
Note to myeself: Skaffa ny dator när du har fått jobb och får den första lönen.

Igår laddade man ner Worms: Armageddon och spelade lite (nostalgi).
Nu ska man spela lite fable och sen kolla lite anime, efter det så får man se.

Ciao!

//
Vänliga hälsningar gottegrisen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar